Шановний покупцю, вітаємо вас з придбанням приладу торговельної марки Fitnee, який був розроблений та виготовлений у відповідності до найвищих стандартів якості, та дякуємо вам за те, що ви обрали саме цей прилад.
Придбаний вами прилад призначено для експлуатації (використання) виключно в побутових умовах, відповідно до інструкції з експлуатації.
Гарантійний термін експлуатації приладу складає 12 місяців від дня продажу приладу.
Для задоволення вимог, пов'язаних з неналежним функціонуванням приладу, Вам необхідно звернутись із заявою до одного з уповноважених сервісних центрів (перелік дивісь нижче) та надати наступні документи:
1. Належним чином оформлений гарантійний талон;
2. Документ, який підтверджує факт придбання приладу (касовий чек, товарний чек, прибутковий касовий ордер, видаткова накладна тощо);
3. Документ, що посвідчує особу;
4. Інші документи, передбачені законодавством.
Виробник (в особі підприємства, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) має право відмовити у задоволені вимог споживача у разі:
1. Ненадання документів, зазначених вище та/або приладу, щодо якого висуваються вимоги;
2. Виявлення виправлень в гарантійному талоні;
3. Неможливості ідентифікувати прилад;
4. Виявлення ознак використання приладу не за призначенням;
5. Порушення споживачем правил користування, транспортування, підключення та зберігання приладу;
6. Подання споживачем завідомо неправдивої інформації щодо факту настання гарантійного випадку;
7. Навмисних дій або бездіяльності споживача або третіх осіб спрямованих на настання гарантійного випадку;
8. Недбалого користування приладом;
9. Потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідини, комах або гризунів;
10. Виявлення факту втручання у конструкцію виробу осіб, що не мають на це відповідного дозволу виробника;
11. Виявлення пошкоджень приладу, спричинених неналежним функціонуванням електромережі, суттєвим негативним впливом навколишнього середовища, інших факторів, що не піддаються впливу з боку виробника;
12. Виявлення хімічних, механічних, термічних пошкоджень та корозії на скляних, склокерамічних, пластмасових, гумових та емальованих або фарбованих частинах приладів, відповідно.
Виробник (в особі підприємства, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) не задовольняє вимоги споживачів щодо:
1. Робіт/послуг, які виходять за рамки гарантійних зобов'язань виробника;
2. Внесення змін до конструкції приладу з метою його пристосування до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють в країні, для якої цей прилад було розроблено, виготовлено та/або сертифіковано;
3. Частин приладів, які з часом зношуються, в тому числі, але не виключно: ножі блендерів, у разі їх затуплення; пластикові деталі, у разі їх подряпання; силіконові частини, акумулятори тощо;
4. Робіт, які споживач згідно інструкції з експлуатації повинен виконувати самостійно або за власний рахунок, наприклад: звичайний догляд за приладами, чищення, видалення залишків інгредієнтів після експлуатації пристроїв тощо;
5. Зміни функціональних характеристик приладу, якщо наявні функціональні характеристики відповідають заявленим заводом-виробником.
Права споживачів у разі придбання приладів неналежної якості встановлюються чинним законодавством України. Належною підставою для задоволення вимог споживача є технічний висновок уповноваженого сервісного центру.
Строк служби приладу складає 3 роки. Протягом строку служби виробник гарантує безпеку приладу за умови його використання за призначенням та з дотриманням правил, викладених в експлуатаційній документації (в тому числі, але не обмежуючись, своєчасним проведенням технічного обслуговування, а у разі потреби, післягарaнтійним ремонтом за рахунок споживача).
Строк служби приладу припиняється у разі:
1. Внесення у конструкцію приладу змін та здійснення доробок, а також використання вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених нормативними документами;
2. Використання приладу не за призначенням;
3. Пошкодження приладу споживачем;
4. Порушення споживачем правил експлуатації приладу.